خبرهای داغ:
رییس کل دادگستری استان قزوین؛

   دادگاه بدوی متهم پرونده "تاج خودرو" برگزار شد

رئیس کل دادگستری استان قزوین عنوان کرد: اولین جلسه دادگاه بدوی متهم پرونده تاج خودرو در شعبه 105 دادگاه های کیفری دو قزوین به ریاست قاضی احمدی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۹۶۰۷
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵

 

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج؛ علی شعبانی در تشریح این خبر گفت: حسب شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری یک شرکت از طریق پیش فروش خودرو؛ پرونده قضایی در یکی شعب بازپرسی دادسرای قزوین تشکیل و متهم موصوف تحت تعقیب کیفری قرار گرفته و بازداشت شد.

وی افزود: پس از تحقیقات مقدماتی در داسرا، کیفرخواست مدیرعامل این شرکت به اتهام كلاهبرداری و اخلال در نظام اقتصادی از طريق پیش فروش غیرقانونی خودرو صادر و پرونده جهت ادامه روند رسیدگی به دادگاه های کیفری دو قزوین ارسال شد.

مقام ارشد قضایی استان در ادامه بیان داشت: این پرونده 663 شاکی دارد و جلسه رسیدگی به اتهامات مذکور طی پنج روز متوالی با حضور متهم، شکات و وکلاء طرفین برگزار می شود و این پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

شعبانی، رییس کل دادگستری استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: در این پرونده صرفاً مدیرعامل شرکت "تاج خودرو" با کلاهبرداری حدود 150 میلیارد تومان به عنوان متهم حضور دارد و قاضی رسیدگی کننده پس از اخذ اظهارت شکات و دفاعیات متهم درخصوص برگزاری جلسات رسیدگی مجدد و یا صدور حکم قضایی تصمیم گیری خواهد کرد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار